Koolhydraatarm beleg

Koolhydraatarm beleg in veel variaties

Vraag jij je af wat je nu eigenlijk als koolhydraatarm beleg kunt nemen? Voldoende variatie in je broodbeleg zorgt ervoor dat je zin hebt in een koolhydraatarm ontbijt of -lunch. Low Carb Club geeft je graag advies.lees meer

Toont alle 16 resultaten

Toon filters

Torras – Chocopasta Hazelnoot

 4,29
Bestellen

Damhert – Chocopasta Hazelnoot

 3,69
Bestellen

Damhert – Chocopasta Duetto

 3,69
Bestellen

Rabeko – Aardbeienjam Extra Light

 3,10
Bestellen

Rabeko – Viervruchtenjam Extra Light

 3,10

Rabeko – Sinaasappeljam Extra Light

 3,10

Rabeko – Abrikozenjam Extra Light

 3,10
Bestellen

Rabeko – Frambozenjam Extra Light

 3,10

Rabeko – Kersenjam Extra Light

 3,10
Bestellen

Hero diet – Jam Sinaasappel

 3,95
Bestellen

Hero diet – Jam Aardbeien

 3,95
Bestellen

Chocoladepasta Hazelnoot

 3,49
Bestellen

Smeerkaas

 3,95
Bestellen

Hero diet – Jam Perzik

 3,95
Bestellen

Steviala – Rainbow Sprinkles

 5,95
Bestellen

Hero diet – Jam Bosvruchten

 3,95
Bestellen

Koolhydraatarm brood heb je vast al gevonden. Of koolhydraatarme crackers en toast. Ook voor geschikt beleg hoef je niet meer verder te zoeken, want we zetten onze tips hier voor je op een rijtje:

Zoet koolhydraatarm broodbeleg

In zoet koolhydraatarm broodbeleg is er een ruime keuze. Er is chocopasta in zowel bruine hazelnoot varianten, als een duo chocoladepasta met de kleuren wit en bruin. En natuurlijk jam in diverse variaties. Deze veelal suikervrije jam is er niet alleen van de bekende Hero jam, maar ook van het merk Rabeko. Ontdek welke koolhydraatarme jam jouw persoonlijke favoriet is.

Wat je daarnaast ook kunt nemen is pindakaas. Gewoon, uit de supermarkt. Veel pindakaas soorten bevatten verrassend weinig koolhydraten. Bekijk maar eens de voedingswaarden op het etiket van diverse merken. Als er minder dan 10 gram koolhydraten per 100 gram pindakaas in zit, dan zit je goed. Let wel op de hoeveelheid verzadigde vetten, want daar kun je er beter niet te veel van binnen krijgen.

Hartig beleg

Vraag jij je wel eens af: is kaas koolhydraatarm? Dan is het antwoord: ja, de meeste kaassoorten bevatten niet of nauwelijks koolhydraten. Kaas past dus prima in een koolhydraatarm dieet. Je mag elke dag 100 gram kaas hebben. Denk daarbij aan 30+ kaas, roomkaas, geitenkaas en smeerkaas. En dan zijn er nog veel vleeswaren die je gerust kunt nemen. Ham, kipfilet, rookvlees, filet American, smeerleverworst en salami passen prima in het koolhydraatarme dieet.

Ook een gekookt ei hoort er zeker bij. Snijd hem in plakjes en doe er wat rauwkost bij, zoals komkommer en tomaat. Maak het af met een tipje koolhydraatarme mayonaise. Of gebruik de mayonaise om je eigen eiersalade te maken. Heb je meer zin in vis? Dan kun je eenvoudig zelf een salade maken door een blikje tonijn te mengen met een van onze koolhydraatarme sauzen.

Koolhydraatarm beleg van Low Carb Club

Voor het hartige beleg kun je grotendeels slagen in een reguliere supermarkt. Voor de koolhydraatarme chocopasta en jam en hebben we bij Low Carb Club het juiste assortiment. Onze dieetjam is gemaakt zonder toegevoegde suikers en toch goed van smaak. Bij de bereiding wordt gebruik gemaakt van echt fruit en dát proef je. Daarnaast wordt er bij al het koolhydraatarm beleg gebruik gemaakt van zoetstoffen. Naast stevia zijn dit zoetstoffen die tot de groep polyolen horen. Polyolen zijn koolhydraten die niet door het lichaam worden opgenomen, waardoor ze niet meetellen bij het koolhydraatarme dieet. Ideaal dus!
Heb je vragen over koolhydraatarm eten of koolhydraatarme producten? Wil je advies? Bel dan gerust met 085-4011330 of stuur een berichtje via het contactformulier. We helpen je graag!