Hulp bij bestellen
Hoe werkt deze webwinkel?
Bij Low Carb Club vind je producten die je helpen op een gemakkelijke en prettige manier een Koolhydraatarm (Low Carb) dieet te volgen. In principe zijn alle producten in onze webshop op voorraad. Indien een product uitverkocht is, wordt dit in de webshop aangegeven. Wil je hele grote aantallen bestellen, dan is het altijd verstandig om even contact op te nemen.
Producten bekijken en in het winkelwagen leggen:
Klik op een computer in de blauwe balk op op “Alle producten”, of op een mobiel op de “hamburger” (de drie streepjes onder elkaar) en daarna op “Alle producten”. Daardoor wordt zichtbaar in welke subcategorieën je producten kunt vinden. Klik op de subcategorie van je keuze om de producten uit die subcategorie te kunnen bekijken. Er word je vervolgens een overzicht getoond met alle producten uit de door jou gekozen subcategorie. Je ziet daarbij per product een foto, een titel, de prijs en een bestelknop. Indien je het product direct wilt bestellen, kun je op de knop “Bestellen” klikken om het product aan je winkelwagen toe te voegen. Indien je meer informatie wilt, klik je op de foto of titel van het desbetreffende product. Wanneer je daarna besluit dat je het product wil bestellen, kun je op de knop “Bestellen” klikken om het product aan je winkelwagen toe te voegen.
Wanneer je een product aan je winkelwagen hebt toegevoegd, zie je ter bevestiging vanuit de rechter zijkant een “slide-in”, waarin je de inhoud van je winkelwagen kunt zien. Hierna kun je op de volgende subcategorie van je keuze klikken en bovenstaande handelingen herhalen totdat je alle gewenste producten in je winkelwagen hebt gelegd.
NB In plaats van het zoeken van producten via de subcategorieën, kun je er ook voor kiezen om in de zoekbalk de hele winkel doorzoeken door een trefwoord in te typen. Deze zoekbalk staat op een computer standaard bovenin de webshop. Bij een mobiele telefoon komt hij te voorschijn als je op het vergrootglas hebt geklikt. Als je vervolgens het gewenste trefwoord invult en op het vergrootglas klikt of de enter toets van je toetsenbord, krijg je alle producten te zien krijgt die bij je trefwoord passen.
Afrekenen:
Ben je klaar met winkelen (het minimale bestel bedrag is € 20,00, verzendkosten niet meegerekend) en wil je afrekenen? Klik dan nadat je het laatste product in je winkelwagen hebt gelegd onderaan de slide in op “winkelwagen bekijken” of “afrekenen”. Ook kun je de inhoud van je winkelwagen te allen tijde bekijken door op het icoontje van de winkelwagen te klikken dat rechts bovenaan de webshop staat. Eenmaal bij de inhoud van je winkelwagen kun je desgewenst nog wijzigingen aanbrengen. Wil je de producten die in de winkelwagen liggen bestellen, klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”. Je komt nu bij de kassa van Low Carb Club, waar je eenvoudig kunt afrekenen via een beveiligde internetverbinding:
- 1. Factuuradres
Heb je een account bij Low Carb Club? Klik dan op “Afrekenen met een opgeslagen factuuradres” onder het woord “Factuurgegevens”. Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in en klik op de knop “log in”, waarna je gegevens automatisch worden ingevuld.
Bestel je voor het eerst bij Low Carb Club, of heb je bij een vorige bestelling geen account aangemaakt? Dan vragen wij je je naam, adres, etc. in te vullen.
Als je je bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, kun je dit aangeven door helemaal onderaan bij “verzenden naar een ander adres” een vinkje te zetten. Daardoor verschijnen er extra velden voor een afleveradres. - 2. Bezorgopties
De bezorgopties worden automatisch zichtbaar als je bij stap 1 je adres hebt ingevuld. Wij versturen je bestelling met PostNL.
Wil je het pakket laten bezorgen bij een ophaalpunt? Selecteer dan bij Verzenden met PostNL voor Zelf afhalen bij PostNL punt Meer informatie….
Je kunt vervolgens bij “bestelnotities” eventueel een opmerking plaatsen. - 3. Jouw bestelling
Controleer hier of de juiste producten in de winkelwagen liggen. Kies nu de door jou gewenste betaalmethode. Deze keuzes zijn iDEAL (je wordt aan het eind van het bestelproces direct doorgeleid naar het internetbankieren van je eigen bank), PayPal of Creditcard; “Mastercard”, “Maestro” of “Visa” (aan het eind van het bestelproces kom je op een pagina van onze betaalprofider MultiSafepay, om de betaling met je creditcard te voldoen) of “Riverty/AfterPay” (je kan de betaling binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling voldoen middels een digitale acceptgiro. Alleen voor klanten uit Nederland), of Bancontact (voor als je in België woont). - 4. Bestelling plaatsen
Je ziet nu je bestelling inclusief de verzendkosten en het eindtotaal. Al je gegevens zijn ingevuld. Controleer dit goed. Heb je iets niet goed ingevuld? Dan kun je het nog wijzigen.
Is alles in orde? Dan word je gevraagd om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden: Lees de algemene voorwaarden door, door te klikken op “algemene voorwaarden”. Vink het vakje “voor akkoord aan. Klik tenslotte op de “Bestelling plaatsen” knop om je bestelling te bevestigen en de koopovereenkomst te sluiten.
Indien je bij de betaalwijze voor iDEAL gekozen hebt word je nu via een beveiligde verbinding doorgeleid naar het iDEAL portaal. Kies je eigen bank en betaal via de beveiligde omgeving van je eigen bank.
Nadat je de bestelling hebt afgerond stuurt Low Carb Club je een bevestiging per e-mail. We nemen je bestelling direct in behandeling.
Wanneer je bestelling daadwerkelijk is verzonden, ontvang je van Low Carb Club nogmaals een e-mail met een track en trace code. Bekijk het verzendschema voor de verwachte levertijd.
Bestelling wijzigen
Controleer de bestelling en je gegevens altijd zorgvuldig voordat je de bestelling afrondt. Door onze logistieke systemen wordt een order razendsnel verwerkt. Hierdoor zijn wij niet altijd in staat om een bestelling nog aan te passen.
Wij adviseren wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch te melden via +31 (0)85-4011330 of via de mail naar info@lowcarbclub.nl.
Indien de order al is verwerkt, zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
Bestelling annuleren
Als je een bestelling wenst te annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt.
Wij adviseren je de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via +31 (0)85-4011330 of via een mail naar info@lowcarbclub.nl.
Als de bestelling al is verwerkt, kun je deze na ontvangst weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw rekening.